|
| |
maslowski.pl > badania operacyjne > zadania > zadanie 6
Zadania z BADAŃ OPERACYJNYCH

Zadanie 6 - poziom zaawansowany
Przychody firmy zależą od optymalnego zaprojektowania kampanii reklamowej.
W poniższej tabeli podano wzrost udziału w rynku w zależności od poziomu nakładów na reklamę w każdym z czterech mediów.
| 0 | 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 7000 |
Telewizja | 0% | 10% | 15% | 20% | 25% | 30% | 35% | 40% |
Radio | 0% | 20% | 20% | 20% | 20% | 20% | 20% | 50% |
Prasa | 0% | 10% | 10% | 30% | 40% | 50% | 50% | 55% |
Internet | 0% | 10% | 10% | 20% | 20% | 25% | 25% | 40% |
Należy zaprojektować kampanię reklamową, zapewniającą maksymalny wzrost udziału w rynku, mając do dyspozycji 7000 zł.
| |